Tuesday, July 27, 2010

bile org tua, xsedar dri..akibat nye......

salam
huh..bes x tajuk pos bru neh..hahahaa..actually aku tgh bengng skng.cite die cm neh..ade few of my frens neh tgh wat cite psl me n my bes fren..pdhl mule cite gdh ckt je...tp aku diam je la..cos pf, dh maste kn, xyh la nk gdh2 cm dak skola ni sume..tp since makin lame, mkin byk lak cite aku dgr, tlinge dah pns kn..silap besar la dierg kaco aku n my bff...ktrg diam, dierg makin menjadi2 lak.so pasni memg perang la jwb nye kn...mungkin dierg xtau sejarah aku dlu..aku akn lyn org dgn baek pd org yg tau hargai frenship dr aku..tp kalo org tu jht ngn aku, aku akan jht lg bepuluh kali gande dr dierg..ello..korg sume dh besar kot umo tu..aku ni sah2 la plng mude dlm cls..xde pn nk kecoh2 ke ape..xphm aku..pastu suke lak nk bgtau org len yg xde kne mngena dlm kes gdh tu..bile dh byk menympai, cite dr sekilo, dh jd bekati2 la skng kn...bosan btol..cm budak2 je..jgn la nk bwk cite kalo xtau cite sbnar.fitnah jd nye nant..org xkaco idop ko, jage je la kain sndri..yg nk selak gk kain org len wt pe...adoy....akhir kate:

"dierg ni dpn cm baby, blakng cam ba*i" -said by my fren.huhu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...