Monday, November 12, 2012

::my 2012 Birthday::

assalamuailaikum

ok ni obviously post utk bulan september, the month that i born
this year, aku dah jadi lecturer, n hari birthday aku jatuh hari clas, monday
so aku dpt 2 suprise dr student, 1 dari housemate

so the first suprise from student2 seminar aku, 
dierang memg hebat sebab bejaya memainkan perasaan aku 
dari pagi konon ada xpuas hati post mortem minggu sebelum nya tu.
tp since, aku ade clas dari pagi, aku janji dgn dierang, ptg nanti jumpa utk settle kan.
and, in between tu, asal terserempak dgn dierang, mest semua wat muke xpuas hati dgn each other and macam emo...aku harus la dah fikir macam-macam kan...
so ptg tu, dierg ckp nak jumpa dekat class sebb dkat discussion room cam x private, then dapat la kek suprise ni..
tp aku dh nampak before dierang masuk bwk kek, sebb nampak bayang dekat cermin class.hehehe
so trus cam 'korang nehhhhhhhh'
*airmata wanita perkasa pn bergenang*



lilin die sgt sweet! aku simpan lg smpai skng...kek student wt sndiri lak tu :) *touch*


the, second suprise dari my mentee...
betol2 right away after first suprise, dierg panggil aku yang baru keluar sambut first besday,
 ckp ade kakak opis aku nak jumpe, since, tengah blur lagi..
aku ikut kan je, then masuk class lain, dalam gelap nampak lilin kek n most of my mentee :)
so dapat la kek kedua on that day n kad...






balik kerja, dengan kepenatan..haousemate aku gigih masak ayam kari.
first time, kat rumah sewa nak masak beriya
aku cam pelik, tapi sebab penat aku dok merengek dierang masak lambat'aku dah kebulur kan
housemate aku, iman and dani gigih masak lagi...
siap je makanan, linda @ anti, sampai untuk dinner skali n bawak kek neh lak!
so dapat la third suprise of the day
so sweet, mlm tu kitorang makan besar la kira
hehehehehe




so, thats just a story of my birthday this year
*feel so touched & blessed*
L.O.V.E




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...