Monday, November 19, 2012

::luahan hati hari ini::

assalamualaikum
lama dh x buat sesi meluah perasaan dekat sini
tapi since arini aku cam tengah cari lagi mood nak buat kerja yang baru datang separuh jalan
elok la aku mengarang kat sini dlu
monday blues
dah lame x rasa sebab selalu isnin aku banyak class or cuti kalau mengajar sabtu
tapi ni clas sabtu belum start so aku kene kerja isnin tanpa ade sebarang class
so jadila hari isnin untuk buat nota
yess buat nota
kerja yang aku suka kalau nota tu subjek yang aku suka
subjek yang jadi passion aku
international marketing
organizational behavior
1 bab sehari aku boleh hadap waktu dalam lrt
tapi bila subjek yang aku xpenah belajar
aku xpernah suka
compensation and benefit
pampasan dan faedah
subjek baru yang aku dapat sem ni
text book harus dalam english
silibus yang di beri xsama dengan text book yang aku dapat
textbook yang sama silibus baru sampai
tu pun lepas aku google sane sini
google translate
mende yang aku xsuka sebenarnya
tapi bila baca and paham kan mende baru
google translate jadi page wajib aku bukak
aku dh potostet nota semua bab
tapi nak baca sebelum buat nota tu yang x lalu
nak kene paham
nak kene translate
nak kene keluarkan isi penting
nak kene buat nota dlm BM utk student
dan
nak kene paham kan student aku lak dalam class nanti
salah ajar nanti susah lak
rasa besalah
rasa macam xberguna
rasa makan gaji xberkat

haaaiihhhh

*and harini badan cm rasa x sedap..apakah??*

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...