Friday, April 13, 2012

:: annas & zulaiha wedding::

assalamualaikum...

ok lame gile dh xhapdate blog..sempat singgah n BW je..blog sendiri xsempat nk taip..
ni la padah keje baru..hahahhaha..

so cut all the krap, ni pic mase member degree aku annas kawen..
wifey die kampung sebelah je.so dierag wat nikah jumat, umah perempuan sbtu n umah annas ahad.
tapi since skang aku keje ahad, kene la dtg kenduri die jumat n sabtu...

boleh je nk datang sabtu je, rumah perempuan, 
tp since aku nak bahan die, so kene la tengok die nikah, shake hand n nervous2 kan.
hahahahhaha
lagi pun dulu dia tunang aku dh g n siap tidur gak, boleh bace sini.....
so same this time. die taja homestay kann
cos jauh ok nak drive dr nilai ke sungai besar ni..
cm balik umah atok johor pn ade rase.hehehe..

so aku iman dak dak syira gerak tghari jumat tu,
then tayar kete aku flat plak kn..nasib byk abg2 kacak nk g jumat tlg..
*wink-wink*

ok lupe kan bab taya n mood gatal tu..die nikah lepas asar
dekat masjid makmuriah sg besar..
so ktrg g masjid trus la kan..

so meh layan pic2 die nikah.....






mase mula2 aku smpai masjid, blah laki dah ada, tnggu blah pmpuan.
so masuk masjid dgn behave nya..huhu.then annas pusing pandang kat kitorang angguk.
aku pn senyum je la kn..dlm masjid ok..xkan nk wat peace kan..hahahah

so lps tu ktrg dok borak2 la (while waiting the pngntin pmpuan), setaun dr kitorg last jmpa masa die tunang 
n few days sebelum die masuk latihan pulapol.
banyak dah beza dak annas ni..
yg fes, of course die dak kurus gila dari mse kitorang degree kat mlake dulu.
dia ade cakap dia dah kurus sebab training tough, tapi xaspek kurus cm ne..haha
*so moh le kite g dafta msk polis reramai..haha.xyah diet bagai kan.lol*
second, dh behave dak ni kot sebab dah jadi tuan inspektor kan..hehe

TAPI

itu sume dusta belaka...
tengok gambar bawah je dah bole bukti kan, annas tetap annas..haiiiihhhhh



posing muke poyo tu tetap dari dulu..hahaha
n yg palaing xboleh blah, lepas die settle nikah n nak salam2 family, 
die boleh pandang kat kitorang n jelir lidah *bweekk bwekk *
hampeh sungguh..
trus aku cakap kat iman, xde berubah pun dak ni masuk polis ke x..hehe...

so mlm tu tidur homestay...
esok pagi nya bekumpul kat umah annas utk sama2 mengantar untuk ke umah pmpuan
abis sume mak bapak die kakak2 die kenal dh ktrg 
cos dr tunang til nikah, ktrg member pmpuan yg beriya dtg.hehe..

so ni lak gambar menghantar annas ke rumah keluarga mertuanya..
*ecehh*







so kitorang xsempat tnggu amik gambar kat pelamin, jus amik gambar mase die makan beradap.
sebab dah rushing nak balik nilai lagi kan....

n keciwa gak la xdapat datang blah annas esok nye sebab die sanding 
pakai uniform polis n berarak bawah pedang! dem!

so tengok je la gambar...
huh

so thats all for now...
eh by the way ni citer wedding bulan mac.hahaha
cite bulan april nant bile free baru bole hapdate ye..hehe..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...