Sunday, September 18, 2011

..raya 2011..

assalamualaikum

selamat hari malaysia
and selamat hari raya....


ok actually ni last week punya story.  pergi beraya dari pagi samapi la malam.

rumah pertama, dekat sungai besar, sabak bernam. rumah mak su aku...
ok as usual, menu harus d cerita walaupun xde masa nak amik gambr bila semua dah lapar kan!
2 ja ok drive dari shah alam.n thank God dah breakfast. kalau x, harus aku menangis2 drive smpai kuala selangor tu..
nasi putih + telur itik masak lemak kuning + ikan goreng (ok, aku lupe name ikan tu, tp sedap! puyu kot??) + sayur campur.
then ada juga bihun tomyan bagi yang perut masih mampu lg utk kedarah!
dan ofcourse, mentarang rebus! kat sana je ada mende ni setahu aku la..hehe

layan kan gambar2 yg sempat aku snap:









then aku dengan iman gerak g putarajaya pulak. rumah our housemate during degree dekat uitm melaka dulu.

sekarang dia dah pregnant 3 bulan. aku panggil die mak or kak lia.




mommy to be!

then kitorang gerak pula pergi rumah kakak aku dekat PUSJ, samapi dah kol 8 lebih.

so tak mampu dh lagi nak snap gambar semua. makan sempai2 je, then trus gerak balik nilai..

sehari raya yang penat gila but of course its fun : D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...