Sunday, June 14, 2009

...B.M Bowling Tournament...

Ari sabtu aritu 13jun, aku ngn membe baik aku, baby g men bowling…citer die cm ne…bowling tournament ni team brand marketing kat krngkraf yg wat..geng2 opis mase aku prktkal lu…so aku pn join je la memndang kn aku memg xsibuk malah suke wat2 sbuk kn..kehkehkeh…so aku ajak b teman cos lame dh aku x hang out ngn die kn.then mse ondway tu, k.linda jr tpn aku tanye b ble men bwling x, cos membe die xdtg..so tlg fil in org utk main je la…so on je la kn..dr tlg teman trus die pn men skalilupe nk ckp, men kt sunway pyramid nye bowling…so ktrg smpai kt pyrmid dlm kol 1130 cm tu.then g cri menda alas perut lu utk main..cri tnaga la konon nye..hehehe..
so msk kt bwling tu, dafta n tnggu yg len2 smpai…team aku name die dead bowl..aku pn xphm nape name grop aku cm ni..huhu..aku, b, a.daus n shafiq..septtnye ada a.fendi gk.tp tah cm ne die ble missing in action, ktrg pn men be 4 je..sume gilir2 jadi fendi..hehehehe..ktrg men 2 game..memg besungguh gk la aku men kn..dh name pn tournament..lgpn men ramai2 ni sronok die lbh cos masing2 lumba nk kmpul markh tinggi..mcm2 skil pelik kua..yg bwk anak len lak citer..kne gilir2 jage ank, tgk anak lari2 besuka ria kt dlm bwling tu lg..cm2 gaya bile dh kmpul ramai2 neh..
lps abes main ada acara bg adiah..group aku dpt no2…ok la tu kn..fes grop a.arip, k.bel, k.linda jr, fiq n k.fahrin…dan yg plng bes aku menang johan wanita..hehehe..bese la kn…kne la riak kejap cos dh menang.k.fahrin ke2, k.linda jr 3rd..lelaki fes a.lan, 2nd a.arp n 3rd fiq…memg havoc la….

Abis sume bg adiah n pose2 sume, aku n b pn ape lg..mule operasi isi perut yg lapa..heheh..linda n boy die dtg mase ktrg nk abis men tu.cos smlm nye besday die.so aku n b nk blanje la die mkn….ktrg lpk mkn kt wendy’s pyrmid tu…memg senak la mkn kn..then nk g bli j.co cos mama krm b4 blk…tp time tu aku n b nmpk ada kdai kek ble wat deco sndri..so ktrg pn bli n curh kn bkt seni yg tinggi hias kek tu…then g j.co n surprise kn die ngn kek cumel gle tu..hehhe…
Xabis kt ctu, ktrg blk anta j.co kt umah then baby bg idea g karoks jamban kt ole2..so g la lpk ole2 lak..mule2 aku ngn b sorg 5 lagu je.cos Linda xreti nyanyi konon..las2 die tmbh 5 lg..hahaha…dh cm nk gle ktrg karoks kt ctu..tegelak2 cos sume sore xsmpai senak mkn wendy’s nye psl..kehkehkeh..lps dh abis lps gian karoks tu baru la ktrg blk umh dgn keadaan yg penat gle tp enjoy beb…..lame dh x lpk cm ni……hurmmmm…cos dh mkin dewasa kn, buruk sgt rupe nye nk wt prangai cm dulu..tp…..kekadang memg xble elak kn...hehehe..cause, we are what we are…ourselves !!!


adios.............

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...