Friday, April 3, 2009

...9 to 5 wit Bintang Kecil at wetworld....



salam

smlm 18mac09 ada event 9 to 5 wit bintng kecil09 kat wet world shah alam…ala yg kt tasik s.a tu..so pepg lg krew dh kne dtg cos ada lg yg xsetup lg..so pepg kol 7 tu, aku opis,park kete n bwk kete cmpany ngn k.zu…k.bel g ngn a.azmi n ank2 die…so smpai je kt sane time tu tgh ujan..xla lebat sgt tp mendung die semacam gk la kn…so memandangkn kol 8 dak2 da yg dh dtg kaunter dafta pn dbuke…senanye aku jage grop je..tp dh cm xckp org,aku pn wat2 la sibuk tlg skali bg2 grop kt dak2 tu..sis nana tlg bg reben ikt kale grop,aku cari name utk atendance…then sume gerak ke bhgn blakang wet world tmpt yg ada kanopi besar kt ujung tu..ktrg nye port kt area ctu…so mule2 sume dak2 kecik yg pkai bju tema pink tu bekmpul ikt grop.crew bju kaler biru sume…dok ikt grop then brader a’an bdk baik n k.ck (mc utk event tu) stat bg penasihat utk each grop…aku dpt grop kaler marron, name grop “oh, lawanye”….hehhehe..name grop based on name kolum dlm magzn b.k tu la kn…fes xtvt bring it on..tp sbelum tu ada aerobik session dlu…panas badan la konon nye…hehehe..pasti bring it on.where grop kne bincng utk sorakan o tagline grop masing..dgn gaya skali..besama penasht ye.hahaha..mule la tugas yg bz….then xtvt seterusnye tresure hunt..kne jwb soalan, cari maskhead b.k, susun puzle n tiub belon..grop aku xmeng cos dak2 ni pasif ckt..aku je yg tejerit2 sorak dierg ble wat ble je….ayo…rase cm bek aku yg mask men skali…kmpem meng..hahahaha..

then smbng lak game bestnye…dak2 dlm grop kne wat caption utk item ala2 jd wartawan b.k la kn…pastu benti utk bekpes..mkn nasi lemak..sedap la gk cos dh penat kn…hehehee..then smbng blk wat game sukaneka..ada tower up, pas getah gune lidi…..time ni dh tgh hari yg panas ye..pg je ujan..pastu terik dh..dak2 ni sume dh bsng bile le mandi…nk wat cm ne..saba ye adik2…heheheh..then lunch lak..time ni mkn nasi ayam….lyn gk la…benti lunch rehat n solat..pastu tu smbg lak gaya rambut..each grop dpt aksesori utk wat xtvt ni..getah sepit n etc…2 org dak jd model yg len tukang hias n tulis step…time ni matahari memg tegk dh atas pale..sume dh bising..aku pn dh belengas senanye…dr pg ujan then panas lak..tuhan je tau rasenye…akhrnye dkt kol4 bru ada water game yg mane dak2 ni msk air wat game handle by wet world nye staf…mase ni aku pn ape lg..amik kesempatan la kn masuk ckt2 kunun nk jage budak..hahhah..gian senanye…lame xmandi2 ni..pastu abs water game dak2 kne naik salin bju, aku k.zu n k.bel smbng mand..hehhehe..org len xnk sudh,,ktrg tetap mandi..hehehhe..

then lps salin2 sume ada lak sesi bg adiah…sume grop dpt gk….grop aku xmeng pape game tp dpt grop paling bdisplin…hahhaha..klaka pn ada…displin ke…penasihat pn xbedisplin….kehkehkeh…pastu amik2 gmba la bgai sume..then abis..bratur sume utk balik….ktrg pn kemas2 ckt then blk..aku blk sorg bwk kete opis..cos k.zu blk laki die amik..aku anta kete kt opis then amik kete aku n balik…smpai umh dh 7 lbh….penat gle..mand makn…then 1030 slamt dh tido…hehehhe….pic kalo dpt nant ble la aku edit kt album @karangkraf tu ek….daaaaa…

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...