Friday, May 25, 2012

me in ABC


A- atok ku sayangg..hehe..xtau nak tls A utk ape…
B- bell is one of my nick name…
C- cium sikit..kahkahkah..*okmoodgatal*
D- degil memg sebati dgn nabilla.muahahahaha
E- emo2 nye zaman dh berlalu..tua dh aku….
F- Frog needs to be take awaaayyyyy from me!
G- gigi aku berlubang..sgt tragisss…
H- hari-hari busy ye sekarang…
I- impian nak amik lessen motor besar…u can do it bell
J- jangan paksa aku wat mende aku xsuke
K- keras kepala pun ye jugak..lalalalala
L- lutfy name anak buah aku…
I- I get annoy when people speak English with American or British accent. Purposely…
M- mama d hatiku…cewaahhh..PA mama kann
N- nama saya nabilla mohd johan.pantang sungguh kalo ade yg salah eja…
O- office aku dlm kl sentral. Always make people ask back, “kl sntral ade kolej?”
P- pensyarah keje aku sekarang…or `pendidik’, sound very noble.huhu
Q- Q is for queen…lalala.ok ni word dlm buku ABC lutfy.hahaha
R- roti canai banjir 2! Kuah dal saje!
S- saga was my car…
T- Tiga orang adik bradik je. N im the youngest J
U- Uluru, Australia dh msk list place to go..hehe
V- Volkswagen tetap di hati..bile la nak dpt beli…
W- `What the fish’ is sound better that what the f**k. Lol
X- xde idea betol kalo huruf X ni..dang!
Y- yang nak mengedik bole men jejauh ok..xde mase nk layan.hahaha
Z- zafran anak kakak aku…









*can u spot sumthing?????..there is two I. hahaha..ape jadah tulis abc pn xlepas...tragis!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...