Friday, August 12, 2011

apakah? mengapakah? siapakah?

apakah yg berlaku arini..kerja xbanyak a.ka. xde sbnarnye...utk mase 8 jam d opis..dgn keje yg bole siap hanya 2 jam sgt la tragis.....


apakah punca kejadian ini berlaku??? stok barang belum sampai, customer pun xde nak hantar order..wtf....i hate when tis happen.feel like not productive..huhu

apakah yang boleh di lakukan untuk menghilang kan rasa bosan ini?? lepak surau tidur bukan la option yang bagus since kalo customer call nak tanya pape nant problem la plak kan...

solution yang ada, hadap lah internet...hurmmmmm....blogwalking probably of of the interesting things to do..hurmmmm

mcm bes gak kalo opis aku cm ne..hehe


mengapakah aku menjadi mangsa keadaan di hari jumaat yang mulia bersamaan 11 ramadhan ini..haiiihhhh

mengapakah orang lain nampak macam sibuk..atau pun mereka juga buat2 sibuk macam aku taip entry ni...huhu..maybe..

mengapakah masa terasa seperti luppy nak blaja jalan..selangkah selangkah..cube kalo bg die merangkak, kemain lg...baru nak dapat kaki orang2 tua kata.

lambat la lngkah nya..bertatih baru....
dkt shopping mall pn jadi..haiihhh


siapakah yang jadi punca kebosanan ini...oppismate meja sbelah kah...mamat simonela yang aku annoy bila dia ada kat opis tu kah....atau kerana bos kesayangan yang memanggil aku bibah tu cuti hari ni..

siapakah yang nak bertanggung jawab dengan gangguan emosi aku ari jumaat neh...hadesssss

siapakah sebenar nya yang menentu kan waktu bekerja perlu 8 jam..dan bekerja itu isnin hingga jumaat..hari minggu itu adalah sabtu dan ahad...

kenapa tidak hari weekdays itu selasa hingga jumaat.weekend itu sabtu ahad isnin???? kenapa?? siapa???

even aku x minum coffee....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...